- Firma aleSzycie.pl Barbara Stasiak prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet z witryny "aleSzycie.pl", znajdującej się pod adresem www.aleszycie.pl, zwanej dalej Sprzedawcą.
- Zamówienia są przyjmowane przez Internet z zastosowaniem mechanizmu sklepu internetowego. Aby złożyć zamówienie należy dodać odpowiednie produkty do koszyka lub kliknąć przycisk zamów oraz określić sposób płatności i wybrać opcję dostawy. Koszt przesyłki jest dodawany do ceny zamówionych towarów. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie pocztą elektroniczną list informujący o wysłaniu zamówienia do biura zamówień. Po opracowaniu zamówienia Klient otrzymuje list elektroniczny "Potwierdzenie zamówienia", zawierający informację o dacie realizacji zamówienia, formie płatności oraz numerze konta do dokonania przedpłaty, jeżeli wybrano ten rodzaj płatności.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar lub materiał na zamówienie jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności zamówionego towaru Klient jest informowany o możliwej dacie realizacji zamówienia.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura w chwili, gdy zamówiony przez Klienta towar jest gotowy do wysyłki. Faktura jest wysyłana razem z zamówionymi towarami lub oddzielnie, jeżeli uzgodniono inaczej.
- Klient może zmodyfikować lub wycofać złożone zamówienie przed wysłaniem. Zmiana lub wycofanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt z aleSzycie.pl za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zmiana lub wycofanie zamówienia zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę. Zamówienia wysłane nie mogą zostać zmodyfikowane. Data wysyłki jest podana w liście elektronicznym "Potwierdzenie zamówienia", wysyłanym niezwłocznie po opracowaniu zamówienia.
- Standardowo, przesyłki na terenie Polski dostarcza Poczta Polska. Możliwe jest dostarczenie przesyłki w inny sposób po indywidualnym uzgodnieniu z Sprzedawcą
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- POBRANIE - należność pobiera od Klienta pracownik Poczty Polskiej, w chwili dostarczenia przesyłki;
- PRZEDPŁATA - przelewem bankowym na konto Sprzedawcy po otrzymaniu listu elektronicznego "Potwierdzenie zamówienia".
- Możliwe są inne formy płatności i dostawy uzgodnione indywidualnie z klientem
- Zamówienie z opcją płatności PRZEDPŁATA zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Zamówienie z wybraną formą płatności PRZEDPŁATA będzie automatycznie anulowane, jeżeli Sprzedawca nie otrzyma na konto wpłaty w ciągu 14 dni od daty wysłania listu elektronicznego "Potwierdzenie zamówienia".
- Sprzedawca dostarcza produkty poza granice Polski. Sposób dostawy i zapłaty jest uzgadniany indywidualnie z zamawiającym.
- Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, klient może zrezygnować z produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Klient pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.
- UWAGA! Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony.
- Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną fakturą oraz pisemnym potwierdzeniem zwrotu, które powinno brzmieć: „Zwracam towar odebrany dn. xx.xx.xx. Data i podpis”. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z faktury zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania produktu nie podlega zwrotowi.
- Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu produktu klient znajdzie w nim wady techniczne to powinien odesłać produkt niezwłocznie na adres:
aleSzycie.pl Barbara Stasiak
Wola Grzymkowa, ul. Miętowa 14
95-070 Aleksandrów Łódzki
Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z pisemnym opisem wady towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego) Sprzedawca zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.